Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Jeg holder på å pakke sykehusbag'en nå, og vet ikke helt om jeg er ferdig.. Så jeg lurte på, er det noe du glemte? Eller vet om er veldig lurt å pakke som ikke alle tenker på? Nå tenker jeg både til meg og babyen. Har en mann som er håpløs på å finne ting her hjemme, så er ikke bare bare å sende ham for å hente ting jeg har glemt når jeg er på sykehuset
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 amme innlegg,god amme bh , truser å et par deilige bukser lykke til :=)
Nullstress;) Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 fuktighetskrem. jeg følte jeg følte jeg ble så tørr på magen etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Behagelige men alikevel fine bukser! Følte meg som en dass der jeg trava rundt i joggebuksene mine. Hårstrikker og hårspenner er et must! En skikkelig shampo, god dusjsåpe og fuktighetskremer som trenger lett inn i huden og samtidig er luktfrie. Til babyen har jeg desverre ingen ingen forslag, jeg pakka for mye til min:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå