Gå til innhold

-5 dager......syt syt syt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så innmari lei nå!!!!!! Vonde maserier som varer og rekker og aldri blir regelmessige vanlige rier i to dager nå...........Det er synd på meg kjenner jeg........

Flere som har det like fælt som meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det ikke like fælt, men ville sende en liten *trøsteklem* din vei likevel! Gikk 9 dager over sist, og de dagene er lange som vonde år! Disse maseriene dine kan vel være godt for noe, skulle jeg tro? Modning og sånn? Du skal se at når det først setter ordentlig i gang så kommer det til å gå unna i svingene!

Jeg er forøvrig "bare" 37+5, men kjempelei allerede og ser ikke akkurat fram til å gå over tiden denne gangen også. Har hoppet i høyet som nygifte siste uka i håp om å få litt fart i sakene, eller i hvertfall sette fart på modning, og krysser fingrene for at terminen stemmer litt bedre denne gangen!

Du er uansett ikke langt unna - masse masse lykke til, og en sky med fødestøv din vei!

Skrevet

ja jeg har det like fælt som deg!!! hehe.

- 6 dager og masse kynnere og mensmurringer+ bekkenplager hver dag i en uke nå. Nå er jeg skikkelig lei og har nærmest gitt opp at hun kommer av seg selv.

Huff det er skikkelig slitsomt å gå sånn, og alle rundt meg maser jo hele tida på om jeg kjenner noe er på gang og om hu kommer snart!

Skrevet

-5 dager her også.. det som er en trøst for en gangs skyld, er at tiden kan ikke skrues tilbake;)

Ønsker dere alle lykke til... Ps tidsfordriv for meg i dag blir å spille playstation 2 .Noe jeg aldri gjør til vanelig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...