FruBoger fødeklar Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 og idag har det blitt inntatt en pose med minde marsipanegg med sjokolade, en halv melon av noe slag, en haug med brødskiver, litt potetgull, litt melkesjokolade...og min kjære som har 30årsdag idag jobber til 22,og da skal vi ha en liten pizza med is til dessert... Huff...har da trillet en liten tur idag,men det dekker jo ikke frokosten engang... Føler meg dvask,slapp,bleik og lite fresh:P
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Sinerer på denne! Blir aldri mett!! Er 20+3, hvor langt er du?? Måtte ta tak i meg selv søndag, og prøver nå å holde meg helt borte fra søtsaker:( Ikke noe gøy!! Orker bare ikke bli så sinsykt svær...
Grateful mom Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Det hjalp så syyyykt på søtsuget etter at jeg begynte å spise mer lavkarbo!!! Dvs kutte ut (evt kraftig redusere) brød, pasta, ris og poteter og spise mere fett!! Kjører den ikke helt strikt og spiser masse grønnsaker og frukt også. Er jo tross alt gravid... I begynnelsen - før jeg begynte med dette - steg vekta til himmels og jeg la på meg mange kilo før jeg var halvveis. Nå har den stabilisert seg og jeg går ikke så fort opp lenger. Håper jeg kan unngå 20 kg opp denne gangen... Det ble ganske tungt etterhvert sist... Kan anbefales om du vil få bukt med søtsuget ditt Disse hormonene gjør jo mye rart med oss så vi får lyst på alt mulig...
FruBoger fødeklar Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2010 er 26+1 idag, var til kontroll i uke 23 da hadde jeg gått opp 3kg. Men etter det så følte jeg meg litt heldig, tenkte "åjøssameien,ikke gått opp mer"..og det åpnet sjokoladeslusa:P Må nok prøve lavkarbo ja, men er så glad i pasta og brød..hehe... hva spiser man til frokost da??
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 kjenner til den.. Vet du hva som hjalp meg? Å drikke smoothie! Ikke sånn ekstremt tynn, men litt tykkere.. Hjemmelaget, såklart.. Ble skikkelig mett! Ville prøvd å spise sunne ting, og drikke mye. Visstnok får vi beskjeder i hjernen som vi tolker som sult, og så er det egentlig at vi er tørste.. Så ville prøvd å drikke litt først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå