Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Dere som har vært ekstremt plaget med bekkenløsning og defor blitt sykemeldt tidlig i sv skapet, slet dere like mye 2. gang? Hadde bekkenplager fra uke 13 og sykemeldt store deler av 2. og 3. semester. Ble handikappet av det og endte opp på krykker. Kan ikke si at jeg ser frem til å være gravid igjen! Lurer også på hvordan dere med bl fikk motet til å starte på an igjen med nr 2?
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jeg hadde utrolig mye bekkenplager med førstemann og var sykemeldt og nærmest invalid over halvparten av svangerskapet. Nå er jeg 25 uker i morgen og har kun hatt små problemer med bekkenet. Jeg tror mye av forskjellen er at jeg har lært teknikkene som gjør at det ikke blir ille vondt, denne gangen har jeg holdt styrken og formen ved like (til en viss grad i hvertfall) og antagelig litt flaks. Men forbehold om at jeg ikke er ferdig ennå da:) Vet ikke hvorfor men jeg klarte til slutt å komme over frykten for gravidtiden og se videre til tiden etterpå. Nå var jeg veldig heldig og slapp bekkenplagene veldig fort etter fødsel, kan hende det hadde vært anderledes om jeg hadde slitt med plager etter fødselen også..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Hvor fort ble du kvitt plagene? 2 mnd'r siden nå, og jeg er ennå sterkt plaget, men kvitt krykkene da. HI
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 En måneds tid etterpå merket jeg ingenting til det lenger. Da er nok du litt hardere rammet. Håper det gir seg snart, da:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå