Gå til innhold

Litt høyttenking her...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tuula Eleah...ja-navn, eller absolutt nei-navn? (Aner ikke om babyen er gutt eller jente da...) leker litt med forskjellige navn og komboer her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt NEI-navn

Skrevet

Hahaha, morsomt. Dette kan umulig være seriøst. Med mindre du er 13år.

Skrevet

Derfor jeg skriver høyttenking og leking da..og jeg er godt over 13 :D Men er litt enig..fine navn hver for seg,men klinger ikke helt bra i lag. Har forsåvidt god tid da,fortsatt 24 uker til termin, men kejder meg noe helt åndssvakt her..

eneste jeg er klar på, er at det skal være dobbeltnavn, uten bindestrek, og det må passe sammen., norrøne navn er bra, hittil er ikke lista veldig lang..På guttesida er jeg helt blank. Vurderer Imre, men finner ikke mellonavn som høres vettugt ut i sammen med det...bah...

Skrevet

Ingen som har forslag altså? Jøss, må være første gangen på dette forumet :D hahaha HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...