Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Tuula Eleah...ja-navn, eller absolutt nei-navn? (Aner ikke om babyen er gutt eller jente da...) leker litt med forskjellige navn og komboer her.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Hahaha, morsomt. Dette kan umulig være seriøst. Med mindre du er 13år.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Derfor jeg skriver høyttenking og leking da..og jeg er godt over 13 Men er litt enig..fine navn hver for seg,men klinger ikke helt bra i lag. Har forsåvidt god tid da,fortsatt 24 uker til termin, men kejder meg noe helt åndssvakt her.. eneste jeg er klar på, er at det skal være dobbeltnavn, uten bindestrek, og det må passe sammen., norrøne navn er bra, hittil er ikke lista veldig lang..På guttesida er jeg helt blank. Vurderer Imre, men finner ikke mellonavn som høres vettugt ut i sammen med det...bah...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Ingen som har forslag altså? Jøss, må være første gangen på dette forumet hahaha HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå