Gå til innhold

Trondheim 30+


kolla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg blir 30 i år og venter også nr. 2. Vi bor på nardo nå, men håper på å flytte til Jakobsli i løpet av permisjonstida. Når har du termin da?

Jeg har termin 05.07 og det sies det er ei lita jente, fra før har jeg en gutt på 2,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 3.juli - og det er en lillebror som er på vei:) På boligjakt, eller har dere funnet drømmehuset her i Jakobslia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi venter fortsatt på at drømmehuset skal dukke opp... :) du bor også på jakobsli eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte hus her i forfjor vi - stortrives i området :). (og Iris Repus og Kolla er samme person - logga meg visst på med gammelt nick i går :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja! :) er ikke kjent på jakobsli, men synes det virker fint der! :) håper bare det kommer noen hus over sommeren! om du vet av noe må du bare si fra! :) bor du langt oppe eller nede på jakobsli da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor ganske langt opp - rett ved "Chamonix" hvis du vet hvor det er.

 

Barnevennlig område, går på ski fra trappa og opp til Estenstadmarka, sykkelavstand til byen. Anbefales å flytte hit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Blir 31 år i sommer like før nummer 1 kommer til verden, har termin 8. juli. Bor på Stubban vi da, og stortrives i området:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører til Risvollan helsestasjon du også da Gila? havner sikkert på samme barselgruppe vi da! :)

 

Skal dere på treff 22. mars eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, skal ikke det. Tenkte egentlig å foreslå et 30+ treff etterhvert hvis det var flere her inne...Nå er vi jo iallfall tre her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Bor på Angelltrøa, så ikke langt unna! Termin 30. juni da, men kan vel fort bli julibaby. Venter nr 1. Blir gjerne med på 30+-treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyller 32 i år og venter barn nr2 rundt 15.05

 

Vi bor i Byåsen og har en gutt på 2,5 år fra før

 

Vil GJERNE være med på et 30+ treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Hadde vært gøy med et treff ja. Er 30 år bor på Heimdal. Har ikke termin før i august, men er ikke lett å finne noen her på sin egen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! jeg blir også 30 i løpet av året, termin er 19 juli. Bor på Byneset å har en sønn fra før.

Jeg blir gjerne med på 30+ treff, skal også på treff ikveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på et 30+ treff, hadde vært kjempekoselig:)

Jeg blir å tilhøre Risvollan Helsestasjon etter fødsel ja, går for tiden til jordmor på Sunnland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble avtalt et nytt treff på bær og bar mandag 12. april kl 18.00 for de som vil bli med der! Tror de fleste som kom sist også var rundt 30:) var veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå i magen på BIM-treff. Bla etter Bim-treff mandag 12 april - Trondheim. Klikk deg inn på den. Så vil det komme et eget innlegg under der det står. PÅMELDING til Bim-treff 12 april. Der melder du deg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...