karius Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 blir så redd for lille tuppa mi. Begynte å kaste opp på lørdag og ble slapp, nå etterpå har hun hatt diare. Hun spiser ikke og har blitt tynn. Drikker heldigvis litt og tar pupp, men jeg er uansett redd det blir for lite. Formen er fremdeles ikke som den bruker å være.. tips til hva jeg kan gi henne av mat? er det normalt å være slapp flere dager etterpå oppkaste..
erteposen + 4 Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Ja, det er vanlig å være slapp. Det tar ofte en liten uke før formen er god igjen, og drikke er jo det viktigeste. Det viktigeste er å få stoppet diareèn, om den ikke avtar. På barneklinikken fikk vi disse rådene: - ikke melk eller melkeprodukt - drikke er det viktigeste. En blanding av farris (rist ut kullsyren) og eplejuice gir næring og salt. De klarer seg lenge bare på det. - blåbær - raspa eple og overkokt most gulrot om en trenger å gi mat - avkok av ris eller bygg binder magen
karius Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2010 takk for svar, blir nok litt overnervøs..er førstemann og blir usikker når man har ei lita ei som er så sliten.. skal prøve med rådene dine:) Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå