Gå til innhold

Svigermor begynner å mislike meg sterkt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere hadde vi et fint forhold, men det skranter mer og mer. I hlegan har hun vært paddesur på meg og det er såå tydelig at både hun og svigerdatter nr 2 ikke liker meg...

Det sakl sies at dama er psyk og ustabil. Jeg har ingen uvenner noe sted og VET at jeg ikke har gjort/sagt noe som kan gjøre henne sur på meg,. Jeg vet at broren til mannen min hatet meg da vi først ble sammen av sjalusi fordi jeg kom til å ta mannen min ut av familien. Syke ting fra voksen mann, men det er blitt sagt ja...

Så nå sitter jeg her med vondt i magen...

det er en laaaaang historie bak dette som kan underbygge alt, men den orker jeg ikke ta her. Måtte bare få det ut for mannen min har gitt opp mora si for leeenge siden og synes det er unødvendoig av meg å reagere. Han har vokst opp med syke konflikter i forbindelse med henne, så han bryr seg ikke om henne og synes heller ikke at jeg skal være lei meg for dette.

Jeg derimot er helt satt ut og greier ikke konsentrere meg om noe annet.

bæsj!

Anonym i dag siden de fleste kjenner nicket mitt på skravlesiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ikke greit ut, men om mannen din ikke har noe særlig kontakt med sin egen mon, din svigermor, hadde jeg prøvd å la det gå..... eller tror du innerst inne at dere kan bli gode venner og få et godt forhold?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...