Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 på ul..var hos gyn i dag for å sjekke hvorfor jeg har smerter i høyre egstokk område(alt var bra) Han sa han så masse egg på begge sider..Har jeg hatt el da? eller er det like før? hs uvitene..
Gjest ->>- Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Umulig å si. De fleste har jo bare en eller kanskje to modne follikler ved eggløsning, så om gynekologen snakket om "masse egg" vil jeg anta han mente egganlegg - som de fleste har i hopetall til enhver tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå