Gå til innhold

Flere som har hovent underliv (i 32-33 uke)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser helt annerledes ut enn jeg pleier, skal det være sånn? Det er liksom ikke bare ekstra blodfylt der nede, det "står litt ut" om dere skjønner. Uff, ikke lett å forklare. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, jeg ser ikke over magen :P

Skrevet

Har heller ikke fri sikt ned til privaten. Men føler meg som en hoven bever om dagen. Her er det sex med lyset av, for å si det sånn..

Skrevet

Ja og jeg var sånn sist også. Og jeg er bare 16 uker! Men er hoven i underlivet og kjenner et slags press der hele tiden.

Sist gang fikk jeg åreknuter på kjønnsleppene også :o/ De forsvant igjen, heldigvis.

Skrevet

det er desverre helt vanlig:)) Det går ned igejn når du har fått ut bebissen,...

Skrevet

Tusen takk for svar! Merkelig at det skal være sånn, må jo bli dårligere plass for babyen å komme ut?! Man trenger jo den lille plassen som er der liksom....

Skrevet

Med det to første hovnet jeg opp helt på slutten, men denne gangen var underlivet som en mørbanket kjøttkake allerede før jeg hadde kommet halvveis.

Helt vanlig men utrolig irriterende da jeg omtrent ikke finner undertøy som er bredt nok. Takk og lov forsvinner det fort etter fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...