Gå til innhold

stor vs liten kuk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle her inne en opplevelse av at man får bedre sex av en stor penis enn av en liten?

Jeg har motsatt erfaring, samboeren min har nok en under gjennomsnittet liten penis, men han er den eneste som noengang har kunne tilfredstille meg.

Nå har jeg kun 2 lengre forhold bak meg, men kan si at ingen av de andre tross større kuk på de begge har kunnet tilfredsstille meg.

Synes egentlig rett og slett det blir ubehagelig med for stor kuk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min har for stor syns jeg, ikke unormalt stor, men for stor til at visse stillinger er behagelig, så det blir ikke nødvendigvis bedre med større..

Skrevet

Syns pikk er et bedre ord enn kuk.

Forøvrig så har jeg erfaring med begge deler..Første eksen hadde en svær en,altfor stor for meg,så var jeg bortpå litt forskjellig,deriblant en med en liiiten,og den var det ingen funk i:p

Min nåværende har ikke stor og ikke liten,kanskje rundt gjenomsnittet?Men han er iallefall helt perfekt til meg:-)

Skrevet

Samboeren min har en ganske stor kuk. Største jeg har vært borti, å den beste :))

Skrevet

Husk at det er populært for en del jenter opp til en viss alder at gutten (ja jeg sier gutten for de er nok unge) skal ha stor penis.

For oss som har levd litt lenger er vel gjerne erfaringen at det er ikke nødvendigvis størrelsen det kommer an på. Og stort for meg er ikke nødvendigvis stort for deg, og omvendt.

Personlig foretrekker en penis innenfor normalen. Blir den for stor gjør det bare vondt. Dessuten er en liten en, med bra mooves, bedre enn en diger pølse som kanskje ikke kan så mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...