Gå til innhold

Jeg drømmer om å bli soneterapeut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvor skal jeg starte? Utdannelse- hvor? Kan det tas på nett?

Hvordan starte når jeg skal ut i jobb, fins det plasser å jobbe eller må man starte for seg selv?

Hva kan jeg forvente i lønn?

Håper noen kan hjelpe meg med disse spørsmålene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne...

Skrevet

Vet ikke hvor du holder til i landet...men du kan gå inn på www.ifh.no det er en skole i Oslo som blandt annet holder på med Soneterapistudier...tror de også har studier i Bergen iallefall.

Soneterapi er hardt studie...gjennom ifh går det kurs gjennom 2 år og da møter man opp 1 gang i mnd tors-sønd.

Det kan ikke tas på nettet da du må ha godkjent antall timer med anatomi,fysiologi,sykdomslære og man må gjennom soneterapi både gjennom praksis gjennom skolen og timene på skolen.

Har du hatt anatomi,fysiologi og sykdomslære fra før så tror jeg du slipper det og bare kan gi deg på soneterapien...men jeg tror dessverre du må innom skolen for både å følge timen og praksis.

Man kan alltids søke plasser,hender faktisk noen søker ang det..men de fleste starter selv ..leier eget sted eller et rom gjennom noen som driver med massasje f.eks.

Lønner seg å ha noe annet i tillegg til bare soneterapi.

Når det gjelder lønn,kommer det veldig ann på hva du i såfall legger deg på i pris når du eventuellt skal starte med dette.

Spørs bare hvor du holder til i dette landet....lykke til.

Håper du fikk svar på noe..så kan du jo sjekke ut den siden jeg skrev...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...