Monajenten Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Nå har vi nettopp danset zumba i 20 minutter! Jeg, storesøster på 6 og lillebror på 3:-) De storkoste seg, vrikket og danset, og fikk de ikke til likt som på tv´en, laget de sin egen dans:-) Mor er svett, og småtrollene er utslitt og fornøyd og koser seg med kveldsmat og barne-tv:-)
Rampongi Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Herlig! Her går det mest i pilates, men piraten er ikke så interessert.. Hun er jo bare halvåret enda
Monajenten Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2010 Kan ikke skjønne at halvtåringen din ikke er interessert i pilates:-P
Rampongi Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 hehe, nei. Hun burde jo ha hoppa og opp ned sammen med meg på ballen, men neida. Hun vil bare se på og spise på tyggekelene sine.. kjedelige ungen ;O
tre små... Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Hihi, så kjekt:) Sikkert veldig morro for dem også Trener selv hjemme 4 dager i uka med 3 barn, men det er stort sett etter leggetid;)
Monajenten Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2010 Rampongi: FOR en kjedelig jente du har, stakkars deg:-p Du får lære henne opp da, vettu! tre små...: Ja de storkoste seg:-) Jeg pleier vanligvis å trene etter leggetid selv, men når begge to drar meg i buksen og maser om at vi må sette på dansevideoen, er jeg ikke vanskelig å be;-) Da var treningen unnagjort for i dag! :-D
PAVEEL Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Jeg og har zumba:) Får du til bevegelsene?? Jeg føler meg som en skikkelig stivpinne!!!
Monajenten Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2010 Tja, får til og får til:-P Det blir bedre og bedre, men føler meg rimelig stiv i forhold til dem da, hehe. Prøver å slappe godt av og bare riste løs, og det kommer seg! Holder meg til 20 min expressprogrammet foreløpig, og når jeg kommer meg gjennom det uten å være overandpusten etterpå, skal jeg prøve meg på de andre. Greit å få inn litt av rytmen og bevegelsene:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå