Gå til innhold

Det er ikke noe problem å trene med barn i huset! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi nettopp danset zumba i 20 minutter! Jeg, storesøster på 6 og lillebror på 3:-) De storkoste seg, vrikket og danset, og fikk de ikke til likt som på tv´en, laget de sin egen dans:-)

Mor er svett, og småtrollene er utslitt og fornøyd og koser seg med kveldsmat og barne-tv:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig!

Her går det mest i pilates, men piraten er ikke så interessert.. Hun er jo bare halvåret enda :)

Skrevet

Kan ikke skjønne at halvtåringen din ikke er interessert i pilates:-P

Skrevet

hehe, nei. Hun burde jo ha hoppa og opp ned sammen med meg på ballen, men neida. Hun vil bare se på og spise på tyggekelene sine.. kjedelige ungen ;O

Skrevet

Hihi, så kjekt:) Sikkert veldig morro for dem også:)

Trener selv hjemme 4 dager i uka med 3 barn, men det er stort sett etter leggetid;)

Skrevet

Rampongi: FOR en kjedelig jente du har, stakkars deg:-p Du får lære henne opp da, vettu!

tre små...: Ja de storkoste seg:-) Jeg pleier vanligvis å trene etter leggetid selv, men når begge to drar meg i buksen og maser om at vi må sette på dansevideoen, er jeg ikke vanskelig å be;-) Da var treningen unnagjort for i dag! :-D

Skrevet

Jeg og har zumba:)

Får du til bevegelsene??

Jeg føler meg som en skikkelig stivpinne!!!

Skrevet

Tja, får til og får til:-P Det blir bedre og bedre, men føler meg rimelig stiv i forhold til dem da, hehe. Prøver å slappe godt av og bare riste løs, og det kommer seg!

Holder meg til 20 min expressprogrammet foreløpig, og når jeg kommer meg gjennom det uten å være overandpusten etterpå, skal jeg prøve meg på de andre. Greit å få inn litt av rytmen og bevegelsene:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...