Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Jeg savner å ha flere venner. Føler ikke at jeg / vi har noen nære venner og går ofte alene. Hvordan skal vi klare å treffe noen nye? Og faktisk bli skikkelige venner med de? Bor på en forholdsvis liten plass og det virker helt umulig selv om vi har prøvd å være med på det lille som skjer her.. Er så vanskelig å komme nær folk.!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Vi har det helt likt som dere.. Jeg har kanskje to nære veninner, han har vel 2 han også... Vi savner noen andre barnefamilier vi kan finne på ting sammen med, spise middag med, dra til en kveld, få de hit en kveld.. ja.. Bor også på en liten plass landlig, å det er lettere sagt enn gjort å få en slik kontakt med folk rundt her....
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Kanskje HI fra denne tråden http://www.dinbaby.com/forum/thread/141553947 kan dele sine venner med deg.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Samme her... Har svigerfam nærme, men blir ikke helt d samme... Hvor i landet holder dere til da???
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Har også samme problemet. Bor på hjemplassen min, men jeg har aldri hatt spesielt mange venner, og de jeg har hatt har flyttet herfra. Har 1 god venninne, og et felles vennepar av oss med barn. Samboern har vel egentlig ingen venner i nærheten, men han har mange venner på hjemplassen sin, det er 1/2 times kjøring dit, men blir jo ikke så ofte at vi drar dit heller.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Hei! Etter at jeg ble voksen har det selvsagt blitt mye vanskeligere å skaffe skikkelige venner.. Men noen av de beste jeg har - har jeg faktisk møtt nå i senere tid Ei venninne traff jeg gjennom min forrige jobb. Hun fikk sitt første barn samtidig som meg - og vi har vært mye sammen etter dette. Har ei til som jeg møtte på svangerskapskurs. Vi omgåes titt og ofte sammen hele familiene - spiser middag, går på cafe og koser oss masse! Klem
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Begynn i en organisasjon som f.eks Røde Kors, meld deg inn i en hobbyklubb som husflidlaget eller bli engasjert i andre aktiviteter som finnes i nærmiljøet :-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Dere er ikke alene. Savner barnefamilie venner og finne på ting sammen med, dra på besøk til o.l...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå