Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 LOL, nei. Kjæreste forresten, men vi har et supert sexliv, så det er ingen hemning;)!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Nei. Men har aldri tenkt tanken på atdet er et problem,for det er det slettes ikke
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Nei, heldigvis:) Han har vel den minste kuken jeg har vært borti, men han er den beste jeg noengang har hatt sex med. (nei forresten, jeg har vært borti en med mindre, men den var ikke noe å skryte av)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Ja det har han, å vi har ett fantastisk sexliv! Har ligget med andre, å de har hatt langt ifra like stor, å det kan ikke sammenlignes med hans i forhold til nytelse.. Men det er MEG. (den er 21cm)
Miztery Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Selvfølgelig! Jeg nedverdiger meg ikke til å ha sex med noen som har mindre pikk enn 25-30 cm!.. Not.. Mannen min har akkurat passe stor tisselur, passer perfekt til meg!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Han er vel litt over gjennomsnittet på lengde, men den er stor i tykkelse. Jeg synes det er viktigere enn lengden. Det viktigste er jo at vi har en fantastisk kommunikasjon, og han kjenner hver eneste "knapp" på hele kroppen min. Det gjør sexen helt fantastisk, uansett om han er stor eller liten:)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 Det har han, og jeg er strålende fornøyd )
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #11 Skrevet 8. mars 2010 Nei den er ikke noe spesielt stor, tror han har den minste av de jeg har hatt sex med. Men for meg passer den perfekt siden jeg selv er trang der nede. Kunne ikke tenke meg en med gigantisk kuk, det ville gjort fryktelig vondt.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #12 Skrevet 8. mars 2010 Nei det har han ikke, men han duger som bare det i senga likevel..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #13 Skrevet 8. mars 2010 i utgangspunktet nei.. Erigert:ja,veldig! Blir stadig imponert over ekspangsjonsevnen..fra null til hundre på null komma niks;-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #14 Skrevet 8. mars 2010 Tenker min han forholdsvis gjennomsnittlig stor. Perfekt for meg i hvertfall. Ville aldri byttet han ut. Hadde sex med en som hadde kembokuk noen ganger. Digg nok det, men han kom så fort hver gang - og da ble han sur på meg etterpå.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #19 Skrevet 8. mars 2010 Ja, de vr jaggu lite. Min har heldigvis minst 50 cm!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå