Gå til innhold

Kynnere !? pliiiiis se hit !

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 32 uker på vei å har sinnsykt masse kynnere har var i et par uker nå . da jeg ble sendt til sykehus mente de det var bekkenløsning ( noe det sikkert kan også være ) men jeg har i det siste vært sterkt plaget med kynnere . bare i går kveld hadde jeg rundt 15-20 stk ! noen ganger gjør de vondt . å noen ganger er det bare skikkelig tak å de varer litt over et min vær gang så si ! begynner å bli sliten av dette å det kommer når som helst uansett hva jeg gjør ! om jeg går ,sitter ,ligger , dusjen osv !! pluss mensen smerter , vondt i hofter og nederst i ryggen !! noen andre som har det sånn ?

kanskje et lit rotete innlegg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig slitsomt. Et minutt er jo ei stund også. Jeg er i uke 37 og har også regelmessige kynnere til tider. Spesielt om kvelden virker det som, men de er ikke vonde. Bare ubehagelige. Ville snakket med jordmor hadde jeg vært deg. De sier jo at kynnere ikke skal være vonde da. Er du sykmeldt?

Skrevet

Høres ut som du kanskje burde være sykmeldt? Jeg har også masse og sterke kynnere, nedpress, smerter i mage og rygg og er nå 100 % sykmeldt pga dette. Du må kutte ned på mentalt stress i tillegg til å ikke overdrive fysisk aktivitet. En ting er at det er tungt for allmenntilstanden å gå slik, men du skal jo helst ikke føde for tidlig!

Skrevet

slik har jeg det, er i uke 33+4 idag. var på sykehuset for 2 dager siden, legen så at min livmorhals har forkortet seg og har åpnet seg litt. Skulle egentlig bli innlagt, men legen sa at jeg ikke behøver det fordi dersom det skulle bli fødsel så stopper de den ikke, det er fordi jeg har kommet til uke 33 og der stopper ikke fødsler etter den tiden.

Fødte i uke 37+3 med nr1.

Fikk streng beskjed om å ta det med ro.

Synes du skal ta en telefon til føden.

Skrevet

Høres ut som noe du skal ta på alvor, ja... jeg hadde mye kynnere, og ble 50% sykemeldt, og etter det har jeg vært mye mindre plaget med det. Kan være et tegn på stress, og mye kynnere kan gi for tidlig modning.

Skrevet

Jeg er kommet like langt som deg og har det helt likt! Fryktelig slitsomt..tar nesten all energien i fra meg:/ Har fått beskjed om å ta det med ro. Stress, bekymring og mye bråk er IKKE bra!

Skrevet

Er veldig kjent! Jeg tror mine kynnere kjennes ekstra vonde ut tidvis fordi jeg har ganske ille bekkenløsning og det hender derfor jeg kjenner kynnere langt ned i lårene langs der jeg har vondt i bekkenløsningen min.

Men fordi jeg har slike kynnere er jeg 100% sykemeldt for å hvile, så synes du skal ringe fastlegen din og få en time med en gang for å høre hva han synes. Jeg har vært sykemeldt i halvannen uke nå og kynnerene mine har roet seg betraktelig.

Skrevet

jeg jobber ikke . så jeg har lissom ikke det store stresse rundt med heller annet å måtte gå en liten tur vær dag med hunden . men er mest på kvelden/ natta

takk for alle svar <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...