Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har fått beskjed på UL uke 18 at jeg får jente, og 3D ultralyd uke 26 at det er jente, men har skikkelig spiss guttemage den siste tiden nå. Bare 5 dager til termin. Blir det gutt er han like velkommen, og det er minst like stas, men da blir det mye rosa i begynnelsen....hehe, til og med vogna har rosa detaljer. Noen som har erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 det der mage-greiene stemmer kanskje på noen, men ikke på meg, eller venninnen min. jeg har hatt to "jentemager", men har en gutt og ei jente, venninna mi hadde SKIKKELIG spiss "guttemage", men hu hadde fått beskjed på to UL'er at det var jente, og det var det ville ikke hengt meg opp i hvordan magen så ut, når du har fått beskjed på to UL'er du også, at du skal ha hente. (spesielt når du har vært på 3D) Lykke til forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå