Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper noen kan ta seg tid til å svare her. Er litt desperat akkurart nå:/

Skrev et innlegg her i helga om at jeg har hatt så vondt nederst i magen (ca i begynnelsen av hårfestet), dette har ikke gitt seg og i hele dag har jeg hatt skikkelig mensensmerter og verk i korsryggen i tillegg..

Er sykemeldt og kvalm så jeg sitter mye stille, men nå sliter jeg med å finne en sittestilling som ikke gjør vondt etter noen minutter. Verker både i rumpa og lårene.

Om natta får jeg ofte vondt i hoftene og nedover beina når jeg ligger på siden..

Kan det være begynnende bekkenløsning?

Det verste akkurat nå er korsryggen. Som om mensensmertene sitter der..

Gjentar kanskje meg selv litt her, men det er sååååå tiltak å komme seg ned til legen. Fastlegen min har en vikar nå som virker ganske høy på pæra, har kun snakket med han på telefon, og føler jeg måtte overbevise han om at jeg virkelig var dårlig når jeg skulle forlenge sykemeldinga mi..

Så jeg "håper" noen kan kjenne igjen det jeg skriver og kanskje komme med noen beroligende ord... Er jo litt bekymra for at det kan være noe galt etter å ha lest om forkortet livmor, skjulte urinveisinfeksjoner osv...

Eller bør jeg bare komme meg til legen?

(eller kanskje legevakta, så slipper jeg han vikaren:P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres nok ut som det er en bekkenløsning som har starter hos deg desverre :(

Synes du bør komme deg til en lege, få en henvisning til fysioterapi så fort som mulig!

Skrevet

Vet vel innerst inne at jeg bør komme meg til legen, men det er så tiltak når formen er så dårlig:/

Takk for svar!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...