Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Har vært hos legen å skulle skifte hormonspiral, og selvfølgelig klarte ikke legen å sette inn ny spiral. Så nå er den gamle tatt ut, og jeg kommer ikke inn til gynekolog for å få satt inn ny før etter påske. Sist jeg satte inn hormonspiral blødde jeg i lang tid, og nå frykter jeg det samme skjer igjen, sukk.... Det er nå den ene ulempen..... Den andre er at det er jo en ørliten sjanse for at jeg kan bli gravid, selv om vi praktiserer den såkalte "hopp-av-i-svingen-metoden". Ikke helt 100% sikker.....vet det, men håper det går bra og jeg ikke blir gravid....
Fløtepus&Tigergutt Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Hvis du ikke vil bli gravid bør dere bruke kondom eller være avholdne frem til du setter inn ny spiral.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Vet det, men vi klarer aldri å være avholdne frem til jeg får ny..... Og vet vi burde bruke kondom, men vet også at dette ikke kommer til å skje.... Er det ikke slik at det ikke er like lett å bli gravid rett etter å ha tatt ut hormonspiral?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Det er ingen garantier. har du tatt ut spiralen må du bruke annen sikker prevansjon når dere har sex om du ikke vil bli gravid. KONDOM.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Da hadde jeg bedt om resept på NuvaRing og brukt det i mellomtiden!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Det var lurt....takk for tipset, har ikke tenkt på det
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Jeg går på minipillen mens jeg venter på å få satt inn ny hormonspiral.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå