Anne-B. Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Gravid mamma og seksåring som øver på cello går bare ikke sammen. Der jeg hadde hatt store problemer med å få henne til å spille gjennom en sang, har han fått henne til å ta den 5 ganger. Jeg trekker meg tilbake i all stillhet til interiørbladene mine. Og egentlig så er ikke det så verst.
Gjest Siklerotte Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Hva fikk henne til å ville begynne å spille cello?
Anne-B. Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2010 Alexander Rybak og kusina på 13, som spiller fiolin. De hadde cellotimer i skoletida på skolen hun begynte på i høst, og ingen plasser igjen på fiolin, så da ble det cello. Håper hun vil fortsette på det, men det blir nok fiolin til høsten, siden det var det hun opprinnelig ville begynne på. For rent objektivt så er hun flink, hun lærer fort og kan noter, det er forbausende lite gnikking.
Patetica fåkksi Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Cello er jo nydelig da! Hun kan bli som Caroline Dale! Jeg ville alltid egentlig spille enten cello eller saxofon, men korpset jeg gikk i kunne desverre bare tilby blåseinstrumenter, så jeg ble en kløpper på det i stedet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå