Ksenia & Anjem Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Han begynner på skolen..Når sender jeg inn oppsigelsesskjemaet? kan jeg sende det inn allerede nå?
BlåBlå Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Trenger du si opp når han skal på skolen da ? Trodde det gikk automatisk jeg.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Sjekk vedtektene til bhg deres og se ikke sikkert du må si opp bhg plassen=) Men der jeg jobber må alle si opp sin plass selv om de skal på skolen =))
Ksenia & Anjem Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2010 Vet ikke...Bor i Oslo..finner ingenting på kommunens nettside
Ksenia & Anjem Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2010 Hvor finner jeg bhgs vedtekter da?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Skal stå i rammeplanen til bhg =) Ellers så spør du bare bhg når du er der igjen =))
Tipp topp Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Har aldri hørt at man må si opp plassen når man begynner på skolen som normalt. Man kan da ikke velge å fortsette i barnehagen når man har nådd skolealder. Trodde man rett og slett ble kastet ut jeg.
simba>>>3gutter Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 I min bhg må man sende inn oppsigelse selv om man begynner på skole, dette fordi bhg gjerne vil vite hva som er barnet siste dag i bhg. Noen barn slutter i juni andre går i bhg helt til skole start!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Vi fikk akkurat bekreftet at vi har fått bhg-plass fra august. I det brevet fra kommunen står det: "barnehageplassen kan disponeres ut juli det året barnet begynner på skolen". Så utifra det så forstår jeg det sånn at man ikke trenger å si opp plassen. Og har heller ikke opplevd at de barna vi har hatt i bhg som har begynt på skolen har måttet sagt opp plassen sin.
BlåBlå Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 Vår bhg har tre uker sommerstengt, og da får ikke skolebarna komme tilbake etter ferien. Da er det nytt bhg år. Derfor trenger vi heller ikke si opp plassen.
bambi på isen Skrevet 8. mars 2010 #11 Skrevet 8. mars 2010 Vi må si opp barnehage plassen før 1 april, dette må vi gjøre selv om de skal begynne på skolen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå