Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Det er kanskje normalt, jeg vet ikke, men følelsen er litt vond uansett. Jeg blir rett og slett helt utslitt av treåringen min. Han er ganske høylytt, roper og krever hele tiden oppmerksomhet. Blir helt mentalt utslitt i løpet av en dag, eller kun etter noen timer etter at jeg har hentet han i barnehagen.Det er selvfølgelig mulig mye av det skyldes at han har fått en lillebror, men jeg tror ikke det er hele forklaringen. Han har alltid vært en gutt som krever mye. Er selvfølgelig kjempeglad i han. Men jeg orker nesten ikke å ha han alene med meg og lillebror en hel dag, og jeg føler ikke jeg koser meg med han sånn jeg skulle ønske...noe jeg kan gjøre??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå