Gå til innhold

Drømmer ofte at min mann er utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gal, startet da jeg ble gravid med nr 2. Nå er det 10 mnd siden fødsel og drømmer fortsatt at mannen min er utro i alle slags mulige varianter. Eller at han forlater oss.

Disse drømmene er ofte altfor virkelige og det kan ende i at jeg kjefter på mannen min og gråter når jeg våkner siden jeg tror de er sanne.

Er det noe jeg kan gjøre for å få de til å gå over?

Jeg må bare understreke at jeg ikke tror min mann er utro mot meg eller har tenkt å forlate oss. Har ingen grunner til å tro noe slikt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hentet fra droemmetydning.com:

"Dette er en motsetningsdrøm. Drømmer du din partner er utro vil han eller hun alltid være trofast. Dette gjelder selvsagt bare hvis drømmen er et symbol, og ikke en forutsigelse. Er dine venner utro setter de deg høyt. Hvis du er utro har du dårlig samvittighet for noe."

Skrevet

Kan du snakke rolig og saklig med mannen din om dette, fortelle om drømmene dine uten å kjefte på ham?

Det ligger jo innebygd i oss kvinner at vi trenger trygge rammer rundt oss når vi får barn, og at du drømmer at far til barnet er utro eller forlater dere, viser jo en underliggende utrygghet.

Å snakke om ting, er jo terapi, og her er det vel mannen din du må snakke med.

Skrevet

Vi har snakket saklig om dette og også ledd av dette sammen, de gangene jeg har kjeftet er som regel på natten hvis jeg våkner og ikke helt skjønner med en gang at dette er en drøm. Er som sagt utrolig virkelige disse drømmene.

Hvis det er noe som kommer til å skje må jeg ærlig innrømme at da har han mye å henge fingrene i. Jeg drømmer som sagt om forskjellige scenarioer hver eneste gang. Er ikke samme drømmen som går igjen.

Reaksjoen min er også forskjellig i disse drømmene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...