Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Jeg er enig med henne som irriterer seg over at så mange slurver med språket. Det er respektløst overfor dem som skal lese innleggene deres, når dere ikke gidder rette feil før dere sender innlegget! Bruk retteprogrammet på pc-en, så kommer det røde streker under ord som er feilstavet. Det finnes ingen unnskyldning for å stave ord feil når du skriver på pc. Feilstaving er rett og slett slurv! Dyslektikere ser vel også røde streker?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Hvor blir det av alle dere dyslektikere? Ingen som vil kommentere dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå