Gå til innhold

Apropos irritasjonsmoment:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er enig med henne som irriterer seg over at så mange slurver med språket. Det er respektløst overfor dem som skal lese innleggene deres, når dere ikke gidder rette feil før dere sender innlegget!

Bruk retteprogrammet på pc-en, så kommer det røde streker under ord som er feilstavet. Det finnes ingen unnskyldning for å stave ord feil når du skriver på pc. Feilstaving er rett og slett slurv! Dyslektikere ser vel også røde streker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor blir det av alle dere dyslektikere? Ingen som vil kommentere dette?

Skrevet

Er dyslektiker og ganske enig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...