Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Noen andre som har opplevd å blø i 6 uker sammenhengende, og veldig kraftig? Hva var årsaken i såfall? Holder på å bli gal jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 tre måneder da jeg satte inn hormonspiralen, og jeg ble gal og litt til. Men det gav seg over natta, og jeg hadde ikke en eneste blødning de neste par årene, helt til jeg fjerna spiralen. Har det med renselse eller hormon-prevensjon å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Nesten 6 mnd sammenhengende da jeg satte inn sånn der pinne i armen(?) Husker ikke hva den het, hehe. Ga opp og tok den ut.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Nei, dette her kom plutselig. Bruker ingen form for prevensjon heller. (vi er prøvere) Det som egentlig er vanlig for meg er å blø i 4-5 dager...så jeg skjønner ikke hva som har skjedd :S HI
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Hvis du blør såpass mye uten å vite hvorfor er det jo på tide å ta seg en tur til legen. Det er absolutt ikke normalt! Hilsen første anonym.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Ja jeg skal gjøre det, men har nettopp byttet lege. Så jeg må vente til den 1.april. Hadde håpet at det stopper av seg selv innen den tid. Har heldigvis ikke menstruasjonssmerter da, men merker at jeg begynner å slite med hodepine, pluss at jeg er konstant sliten og slapp.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Ja, det skal jeg gjøre. Det har jeg ikke tenkt på en gang! Tusen takk for svar HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå