Gå til innhold

Jente 3 mnd med vond mage, mye luft osv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei jente so helt fra starten har grått litt når hun bæsjer. Hun har hatt perjoder hvor hun har grått utrøstelig, spendt mangen og det har kommet masse luft som rett og slett lukter grusomt kvalmt. Værre en tre mannfolk tilsammen og råttene egg.. Ubeskrivelig. Så ille er det at man brekker seg. Hun har avføring annenhvær dag nokså nøyaktig. Da er den mørk grønn og ganske løs. Problemet er at hun virkelig har vondt når hun promper.. Hun hyler og man hører hun har smerter. Det har også kommet blod i avføringen innimellom. (jeg har magesykdom så er jo bekymret for om hun kan ha arvet av meg)

Hun våkner om natten av at hun skal fise og jeg går rundt i stua med ei jente som tydelig har smerter. Det eneste som har hjulpet hittentil er sukkervann.. Da roer hun seg og hikster istede. Har nevnt dette for helsesøster men hun sier bare at vi skal se det ann.. Men hun blir bare værre og værre. så nå har vi ringt lege og fått time til onsdag.

Hun er også småspist og spiser max 90 ml pr måltid. vanligvis 50-70 ml så hun er lita og nett..

Noen som har opplevd lignende? Lurer så på hva dette kan være.. Vet at dere ikke er leger men mødre har jo en del erfaring. Dette er min første..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...