Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 den første var at jordmora ikke fant hjertelyden så hun sa bare "desverre men jeg tror du har mistet". jeg ble hysterisk og forlangte at hun skulle gi meg en graviditetstest så jeg kunne teste. det var en merkelig test som det kom opp tallet 3 i vinduet på. bakpå bakken sto det at 1- betydde ikke gravid 2+ var gravid. så da var jeg fortsatt gravid. jeg gikk til jordmora og viste dette men da sa hun at jeg skulle se på pakken en gang til. da sto det alt under 11 var ikke gravid og alt over 13 var gravid. hun smilte bare og sa at slikt skjer. til og med når man er 4 mnd på vei så våknet jeg men sovnet igjen. den anre drømmen var at jeg ikke orket tanken på å føde så jeg "overførte" babyen fra min mage til min søsters mage slik at hun kunne føde for meg. Da hun kom hjem fra sykehuset sa hun at det var en gutt og at han måtte ligge på sykehuset noen dager. Og jeg fikk ikke komme å besøke han, og det var ikke sikkert at han ville overleve. Og om han overlevde så var han hennes unge. Huff, ble helt satt ut av disse drømmene i natt Noen flere med helt forferdelige drømmer for tiden?
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jeg drømmer så mye hver eneste natt nå! Mye marerittdrømmer, som at jeg mister babyen og sånt, men også andre ting som ikke har med babyen å gjøre, men samboer,nær familie osv. som det skjer fæle ting med. Helt grusomt! Noen drømmetydere her inne kanskje?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 ja har hørt at man skal ha ganske livlige drømmer når man er gravid. har også andre tragiske drømmer som deg om familiemedlemmer og andre sinnsyke ting, men disse to satt meg skikkelig ut Våknet med en følelse av at jeg ikke var gravid lenger. Nå gruer jeg meg skikkelig til jordmor på onsdag:P HI
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Nå er ikke jeg gravid lengre, men har ei jente på sykehus med masse ledninger og annet festet til kroppen. Drømte her ei natt at jeg skulle spise spaghetti, og da jeg tok en bit var det bare masse ledninger og kateterslanger. Yaiks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå