Monajenten Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Jeg: Jeg er verdens heldigste! A+L: Hvorfor det? Jeg: Fordi jeg har verdens fineste jente og verdens fineste gutt! A 6 år: ...og verdens fineste mann! L 3 år: ...og verdens fineste bæsj! :-P
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 He he! Det er utrolig hvor mye man kan fokusere på bæsj og tiss når man er 3 år;)
PAVEEL Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Haha! Seff må bæsjen være med! Har en 3 åring selv som synger og prater om bæsj store deler av dagen for tida;p
Monajenten Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2010 Hihi ja, er det ikke koselig?? :-P At en bæsj kan skape så mye glede, hehehe:-)
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Forstår godt at de der to er verdens fineste iallfall:-D
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Gleder meg såå til jeg får min egen lille sussebass! Når kommer nr. 3 hos deg, forresten?
Monajenten Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2010 Det skjønner jeg godt at du gleder deg til! Nr. 3? :-O Vet du noe jeg ikke vet? Hehe:-) Vi ønsker oss én til, men vil helst flytte i enebolig først. Så må jeg gjøre ferdig utdanningen, men det er til sommeren så det er ikke sååå lenge til. Enebolig derimot.....vel, vi får vel gjerne nr. 3 om sånn 34 år eller noe:-P
Monajenten Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2010 WOW! Så jeg er gravid altså? Jeg syns du har skremmende god hukommelse......
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #11 Skrevet 8. mars 2010 Takk:-) (Jeg skrev bevisst ikke ned det andre fornavnet hun skal ha:-)).
melkekua™ Skrevet 8. mars 2010 #12 Skrevet 8. mars 2010 Herlig og sjarmerende alder hehe :-p Fikk han noen reaksjon på utsagnet sitt?
Monajenten Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 8. mars 2010 Hahaha ja, jeg kunne ikke annet enn å begynne å le da:-P Han er en storsjarmør som vet hva han skal si for å få folk til å le, men pleier å dra andre "vitser" enn bæsjevitser da;-)
Monajenten Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 8. mars 2010 Skal datteren din hete det? HELDIGGRIS i så fall!!! Joooo, jeg vil ha en liten sånn en.........*tipper lotto og kjøper flaxlodd*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå