Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Når det å kjøpe en Spidermangenser er en kamel. Når det å ha ull fra cubus er fælt. Når det å la barn være barn er en kamel blir jeg lei meg. Hva feiler det dere egentlig?
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Spidermann er neppe et must for at barn skal kunne vaere barn
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 haha hadde jeg ment at jeg hadde mått svelge en kamel bare pga vesla fikk spiderman genser så hadde jeg måttet svelge tusenvis av kameler vet jeg!! Folk hadde blitt helt sjokkert over hvor mye "galt" jeg gjør med datteren min!! hehe
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Jeg blir direkte sjokkert hver gang jeg leser sånne tråder.... om å svelge "kameler".. Folk vet virkelig ikke hva de snakker om..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Spidermangensere, i likhet med alle klær med motiver av dødningehoder, Lynet McQueen, Ole Brumm osv er kjempestygge og ser trashy ut. Vi er mange som synes dette, og som bevisst unngår å kjøpe dette til barna våre. Når denne moren "svelger en kamel" og likevel kjøper en slik genser fordi sønnen hennes hadde så lyst på, synes jeg det var en koselig ting å gjøre - hun ignorerer sin smak for å glede sin sønn. Er det noe galt i det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå