Prish Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Hva kan jeg gjøre? Hun har fått en skvett mme på kvelden, men utenom det har hun kun fått pupp. Dette har jeg gjort i noen uker, men har ikke merket forandring før nå. Hun gikk fra å bæsje hele tiden til pluttselig og ikke bæsje noe. Ble mye dritprat dette her...
blomstre Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Barn som ammes har avføring etter nesten hvert måltid i de første leveukene. Avføringen kan være tynn og sprutende, eller mer salveaktig og halvfast. Begge deler er normalt, når barnet ellers er i fin form. Etter noen uker vil diebarn få stadig sjeldnere avføring. Hos noen vil det etter hvert kunne gå en uke eller mer mellom hver tarmtømming. Dette er normalt, det plager ikke barnet, og man skal ikke gjøre noe med det. Skvetter med mme skal ikke ha noe å si, barnet får er fremdeles diebarn :-)
Prish Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2010 Takk for svar.! Jeg blir jo bekymret, men dag har jeg tydeligvis ingen grunn til det denne gangen. Det virker ikke som hun plages. da er det bare å vente. Det var jo helt topp!!
melkekua™ Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Og blir barnet forstoppet vil du merke det! Ikke til å unngå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå