Gå til innhold

I dag svelgte jeg en kamel og kjøpte.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spidermangenser til 2 1/2-åringen min........! :) I dag så han alvorlig på meg og sa: "Mamma, jeg ønsker meg Spidermangenser sånn som Erik i barnehagen har." Jeg smeltet jo helt, han har blitt så flink til å snakke og uttrykke seg. Og jeg får jo nesten litt dårlig samvittighet der han går rundt i "kjedelige" ullklær i barnehagen. Så nå ble det en Spiderman-genser, gitt!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok gitt soennen min hva som helst nesten hadde han klart aa si saa mye :) Jeg forstaar deg godt! En spidermanngenser i ny og ne skader sikkert ikke.

Skrevet

He he. Vanskelig å være prinsippfast når ens egne vakre barn spør så pent. Jeg hadde gjort nøyaktig det samme :-)

Her går jeg og gruer meg til "rosa-hysteriet" og prinsesse-jaget skal starte hos min snart 2 1/2-år game datter .

Skrevet

Tragisk. En kamel? Wow. Idiot.

Skrevet

15:48: Spist noe ekstremt surt i dag, elelr er du generelt drittlei??

HI: Så FLINK gutten din er til å snakke :D Jeg tror jeg ville gitt Alex hva det var jeg, tilogmed godter, hvis han hadde spurt så pent og snakket så fint til meg:) Det går fortsatt i noen få ord og ingen setninger her i gården, så jeg håper han blir like flink som din sønn om et års tid:)

Skrevet

15:48, forstår du egentlig hva å svelge en kamel betyr? Hvis man gjør noe som egentlig strider mot ens prinsipper, men gjør det likevel "for the greater good", da svelger man en kamel. Hvor stor eller liten den kamelen er, er av mindre betydning.

Skrevet

Kan da ha ull selv om man har en spiderman-genser utenpå:) Min Erik har ull og spiderman-genser:) Eller star-wars skjorte, alt ettersom, men alltid ull innerst, hehe...

Skrevet

Hva er det som er så galt med Spiderman-genser? Hva er det som strider så imot dine prinsipper?

Skrevet

Min datter på 4 år får stort sett bestemme selv innen rimlighetens grenser hva vi skal kjøpe. DVS vis vi skal kjøpe bukse ender vi ikke opp med skjørt. Men hun får velge om hun vil ha den rosa buksa eller den røde. Om hun vil ha genser med hello Kitty på eller genser med katt på. Jeg bestemmer typen klær vi skal kjøpe og hun bestemmer farger og motiv.

Skrevet

Lurer på hva som er så galt med Spiderman-genser jeg...

Skrevet

Er nok mange som synes spiderman/hello kitty/star wars o.l. er helt j****g på små barn. Inkludert meg. Får noen assosiasjoner jeg ikke skal si høyt her. Men når lillegutt blir stor nok til å ha lyst på en spidermangenser så skal han selvfølgelig få det :)

Skrevet

Takk for tilbakemelding allesammen! Det var jo litt humoristisk ment med det å svelge en kamel da, for de som ikke fikk med seg det. ;) Ikke den største kamelen jeg har svelget etter jeg fikk barn for å si det sånn. Men enig med deg, Bunnies by night, Spidermanklær på en toåring er vel ikke akkurat det fineste jeg vet om. Synes i det hele tatt at prinsessemoten til jenter og den "tøffe" moten til guttene ikke er så fint. Men jeg smeltet jo når han ønsket seg det, da, det var jo det innlegget handlet om. Morsomt at den tiden har begynt hvor han ønsker seg det de andre barna har og at det blir en egen "barnehagemote" uavhengig av hva vi foreldre måtte mene. Til nå har han tatt på seg alt jeg har lagt frem. :)

HI

Skrevet

Kan ikke dere SURE damer, ja DU 15:48 f.eks, bare forsvinne herfra, så vi andre kan diskutere som voksne mennesker, og slippe å føle at vi snakker med barn i trassalderen??? Vær så snill!?

Skrevet

Så lenge garderoben ikke består kun av Spiderman, Hello Kitty, Kaptein Sabeltann, Elias og you name it, så er det bare fint for dem å få uttrykke sin egen smak gjennom klærne. Det er også fint for dem å ha noe som knytter dem til andre barn, "se, jeg har også en slik genser som deg." Prinsipper er noe tull, i grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...