juni-august-mai gull:):):) Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 kan ikke mor ha ulønnet perm mens far tar ut fedrekvoten?? men kan mor ha ferie da??
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jo mener at mor kan ha ulønnet perm under pappaperm tiden.. Og ja mor kan også ta ferie mens pappaen har sin perm. Jeg hadde iallefall ferie mens pappaen hadde perm sist gang jeg var i permisjon.
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Mor KAN ha ulønnet permisjon mens far tar ut fedrekvoten ja! D eneste dere ikke kan er å ta lønnet permisjon samtidig Dvs på ditt andre spm- Ja, du kan ha ferie når far tar ut fedrekvoten.
april09 & oktober10 Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Bare signerer på at dette er riktig Jeg tok begge deler i fjor da pappan hadde pappaperm -5 uker ferie og 1 uke perm uten lønn.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2010 Flott:) var på nav sine sider i dag og der sto det at far kan kun ta 6 uker sammanhengene perm og at vi ikke kunne ha ulønnet perm....fikk mannen og til å lese det,det sto ganske innviklet...er ganske oppegående,men nå føler jeg meg bare dum;(..men så er ikke nav alltid enkelt å forstå helle da:) trøst hehe:)
sikat Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Du kan ha ulønnet permisjon under fedrekvoten. Det er bare om far tar permisjon utover fedrekvoten(altså han tar mer foreldreperm enn de 10ukene han har krav på) at det stilles krav til mors yrkesaktivitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå