iok med sønn <3 Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Ja, i dag blei det grining på jobb! Jeg var SÅ sliten! Det var mandag og full gruppe i barnehagen, og jeg følte at alle var oppe i konflikter hele tiden, og at jeg alltid var i nærheten og da måtte ta de. Så er det de store guttene da, som jeg ikke er sterk nok til å "ta" lenger... om dere sjønner? Så til slutt bare rant det over... Ikke forann barna da selvfølgelig! Men jeg føler meg svak... hjelpesløs, og at jeg ikke er flink i jobben min lenger.. Heldigvis for meg hadde jeg tidligvakt, så hjemme i sofaen og har spist blåbær... men har litt behov for medfølelse, eller at noen har hatt d lignende vertfall. Har null kontroll på humøret for tiden...
Pixie Power Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Du er absolutt ikke alene! Har grått flere ganger ,jeg (har svart i et annet innlegg her inne), har sittet på do for å slippe ut litt tårer på jobb t.o.m. Har også vært så utslitt at det bare renner over, men er nå sykemeldt i to uker for å hente meg inn igjen. Det er jo rene drømmen å bare tenke på seg selv frem til mini skal hentes i barnehagen og kunne sove når jeg vil. Så slipper jeg å bli satt ut av evt konflikter med mini fordi jeg har overskudd til å takle det :-) Kanskje du kan jobbe redusert en periode? Hente inn litt krefter? Er ikke så dumt, altså :-)
iok med sønn <3 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2010 Takk takk Jeg har ikke jobba 100% siden januar... hehe... fikk den kvalemen da, så ble sykmeldt 100% en stund, og nå har jeg vært 50% i tja... 3-4 uker? Men styrer sa at jeg kanskje burde kjenne om jeg skulle fortsette med sykmeldingen, selv om kvalem nå enedelig er over!! (bank i bordet). For jeg er så sliten! Nå til helga skal vi ha en liten miniferie, åsså er det jo snart påske å greier... så kanskje jeg greir 100% fram til da, men jeg får jo bare kjenne på det... Men det er ikke gøy å føle seg halveis på jobb altså
Pixie Power Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Du får kjenne på det, som du selv sier :-) Det er ikke noe must å jobbe fullt helt ut. Orker man ikke, så orker man ikke. Egen helse og babyen må alltid gå foran jobb :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå