Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Er det bare meg, eller er majoriteten av disse trygdede dyslektikere?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Det er ikke bare deg.. Har litt samme mistanke.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Hvorvidt de er trygdede eller dyslektikere aner jeg ikke, men jeg tror de aller fleste av dem er fortvilte, og ikke evner se egen situasjon, og hvordan de har havnet i den. Har et vennepar av den sorten som nå går til krig mot barnvernet etter å ha mistet omsorgen pga alkoholmisbruk og generell omsorgssvikt. Syns det er leit at foreldre som havner i den situasjonen at de må se egne barn få nødvendig omsorg av andre ikke heller kan ta seg sjøl i nakken, og endre på livene sine. Det er ikke umulig!! Det hjelper iallfall ikke å legge en hel etat for hat og nekte å samarbeide i det hele tatt, ungene kommer iallfall ikke tilbake da..man må vise evne og vilje til å endre livsbetingelsene for ungene og seg selv.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Hva faen har dysleksi med saken å gjøre? -Dysleksi har INGENTING med inteligens å gjøre! Kanskje det er på tide å friske opp dårlige kunnskaper?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Så stygt sagt. Rett og slett litt ondskapsfullt. Håper ikke du jobber i omsorgsyrket med den allergien du har for folk med problemer.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Ingen svar å få? Du bare kommer med en sånn stygg kommentar å lar det ligge?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har da andre ting å drive med enn å sitte her hele dagen :-) Om de har dysleksi eller ikke vet jeg ikke, ei heller om de er trygdede, men ikke kan de skrive og ikke virker det som om de har noen jobb. Må forresten presisere at jeg tenker helst på de som oppretter blogger, og spyr ut eder og galle overalt. Jeg er fullt klar over at det går an å være motstander av BV og både kunne skrive riktig, og å ha en jobb.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 16:44 HI Ps. Jeg vet da inderlig godt at fordi om man har dysleksi, så er man ikke dum. Men, ta en titt på alle de bloggene rundt om kring, så ser du hva jeg mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå