Gå til innhold

Den finske babyen er funnet i live..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..under 30 cm med snø..

Det finnes så mye syke folk at jeg blir kvalm...hvem gjør noe sånt??? Takke alle makter for at det gikk bra!!

Får ikke til å legge ut link, men det står iallfall i dagbladet.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt utrolig at den babyen overlevde. Når jeg leste artikkelen satt jeg med hjerte i halsen helt til jeg leste at babyen var funnet i livet under sneen. Ble så gald, men samtidig forbannet, hvem gjør slikt?!

Skrevet

Glad jeg bor i andre etasje med veranda når Spinnvill blir født..Kommer aldri mer til å sette vogna ut på bakkeplan .Har alltid gjort det før, men ikke svarte om det skjer igjen!!!

Skrevet

Man kan ikke bli hysterisk pga enkelthendelser. Det er ikke farlig å la barnet sove i vogn ute.

Skrevet

Nja, følr meg ikke så hysterisk egentlig, men hvorfo sette vogna på bakkeplan når man har veranda? er uansett ikke så lenge siden jeg hørte om en mor som hadde vogna i hagen med utsyn fra kjøkkenet, kikka tilfeldigvis ut vinduet, og der var noen i ferd med å stikke av med vogna..og det var her i landet.

Misforståmeg rett her nå, mener ikke at man skal nekte ungen friskluft, men ha litt bedre oppsyn bare. F.eks ikke sette vogna under trær på stranda og så sette seg såpass unna at man kanskje ikke får til å følge med helt.Ser mye sånt på sommern.

Skrevet

Herregud, jeg håper ikke det er noen unger som "bare" ville kødde....

Skrevet

OH MY GOD!

Syke mennesker! Men flott at babyen ble funnet!

Skrevet

Hva i all verden er det som skjer i verden??!!

Skrevet

Håper for all del at dette ikke er foreldre som vil ha litt media oppslag!

Utrolig hva som skjer der ute i verden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...