Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe oss en søskenvogn som vi skla ha med til ferien vår i sommer.

Men hvilken skal vi velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er barna? Kriterier til vogn? Hvor/hva skal dere i ferien?

Skrevet

Søskenvogn til en 5-åring?

Da hadde jeg heller investert i et ståbrett og hatt på den vanlige vogna.

Skrevet

Greia er at vi skal KUN ha den så hun kan sove i den på kvelden.

Hun bruker til vanlig ikke noe vogn, ståbrett eller liknende. MEN liker å legge seg tidlig så tenkte bare det er greit at hun kan få gjøre det hvis vi er eks ute å spiser.

Han minste er 2 år og datteren min blir 5 nå. Har ikke noen spesielle krav til vognen uten at jeg syns det kan være greit at man ikke behøver å måtte legge ned begge ryggene samtidig. Og så vil jeg ikke at den skal være så stor. Men kan være greit at det ikke er så små hjul, for er ofte brostein i "syden"

Skrevet

Eneste jeg kan komme på som har bra nok jul til sydenfortau og som er stor nok til at en på 5 kan sove i den er TFK.

Kan ev. teste Carena Double Swing.

Skrevet

Ja den har vi som vanlig vogn ( TFK) Men hadde ikke tenkt å kjøpe en så dyr vogn bare for å skulle ha i syden. Har tenkt litt på Carena, syns den virker fin:)

Skrevet

Ingen flere som har noen forslag?

Skrevet

Om det er for at en 5 åring skal kunne sove i om kvelden, hadde jeg ikke inverstert i tvillingvogn.

Da må dere jo dra på dobbel vogn hele tida.

Mye bedre med to triller da vel ? Bare min mening.

Skrevet

Sant det vi har tenkt den tanken også. Men vi har en trille der nede som vi skal bruke til minstemann på dagen. Så tekte vi å kjøpe en brukt søskenvogn som vi kan ha på ferien. Syns det er så tungvindt å ha to triller med seg også, så tenkt det kunne være greit

Skrevet

Kan få kjøpe min. Teutania Alu S4 fra 2007. Pent brukt inkl bag ( men den trenger du jo ikke egentlig...) Skal vi si 2500kroner?

Skrevet

Hvordan ser den ut da?

Skrevet

Wirre: jeg har sendt deg en PM

Skrevet

Dytter opp en gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...