juni2010mamma Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Her er bildene jeg lovte å vise frem:) For de som ikke har lest det forrige innlegget om gravidbilder så var vi så heldige å få være modeller hos en fotograf.. Har tatt masse fine bilder som vi er veldig stolte av:) Ble en del nakenbilder, men syns de ble veldig flotte. Ville dere hatt de i stua? Er litt i tvil på om jeg vil det:) Har lagt ut noen av bildene her: http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/570717 Setter stooor pris på tilbakemeldinger..)
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Guri,så flotte bilder:):)Likte kjempegodt de 2 nakefotografiene hvor det ene var "krakelert"(eller hva det heter...), og det andre med (siste bildet tror jeg) som var litt mørkt med effekter på.Disse 2 kan du godt ha i stua:) Gleder meg til jeg skal:)
mammaen til 2+1 Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Kjempeflotte bilder!! Vet ikke om alle kvalifiserer til å henge i stua, Det der du sitter med hodet bakover i svart hvitt var min favoritt og det kan du fint ha stående fremme. =) Ps. sporty mann du har! Min mann hadde aldri kledd seg naken foran kamera!!
bringebærsnipp Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Kjempe flotte bilder! moro å ha da. Jeg ville nok aldri hatt nakenbilder av meg selv i stua. kanskje soverommet. men, nei. men det har nok noe med personlighet o¨l å gjøre. Betyr jo ikke at ikke du kan ha det.
juni2010mamma Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2010 Takk for tilbakemeldingene:) Er igrunn enig med dere, det er de to bildene vi har snakket om også Men skal selvfølgelig ha et av oss med klær på også. Siden vi var modeller får vi et album med 16 bilder + en forstørrelse på lerret eller vanlig... Samboer her er ikke mye sjenert nei:) Er veldig glad for at han ville være med.. Skal dere ta sammen eller alene?
Hibiscrub Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Jeg synes de var fryktelig 80-talls.. både lyset og poseringene.. og fotoredigeringen var heller dårlig photoshop! Er han fotoelev? likte best nr 7, det kan bo i en stue
mammaen til 2+1 Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Min mann hater regelrett å bli tatt bilde av så vet ikke om han kommer til å bli med i det hele tatt... =) Var så vidt jeg fikk overtalt han til brullyps fotografering!!! Jeg har av bare meg selv fra forrige gang og det blir nok det denne gangen også tror jeg.
juni2010mamma Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2010 Nei det er ingen fotoelev, disse bildene er tatt for å brukes i en fotoutstilling. Han som har tatt bildene er en meget dyktig fotograf, men det er jo smak og behag:)
juni2010mamma Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2010 Såpass, ja da spørs det vel om han blir med.. Men fine bilder blir det jo uansett:)
iok med sønn <3 Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 Tøffe dere er da. Jeg hadde nok ikke kledd av meg for fotografen, selv om dette var veldig fint og kunstnerisk Jeg er jo bare pinglete, å blir lett brydd... Men KJEMPE stilige bilder, og de av dere nakne, var jo best
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 8. mars 2010 #11 Skrevet 8. mars 2010 Jeg skal ta alene:)har vurdert om jeg og skal ta et nakenfoto, å gi en forstørrelse i bursdagsgave til min kjære, da blir han overrasket å glad da:):)Har sagt jeg bare skal ta med klærne på serru;)
juni2010mamma Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 8. mars 2010 Takk for det:) Føler det litt slik at det ikke er min kropp jeg viser frem, er jo ikke slik jeg ser ut, er liksom ikke meg:) lin78... Ja det syns jeg du skulle gjøre, han blir sikkert kjempe glad for den overraskelsen:))
juni2010mamma Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 8. mars 2010 Det var rart siden de andre gjør det, prøv en gang til og sjekk at du får med deg hele linken:)
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 8. mars 2010 #16 Skrevet 8. mars 2010 Fine bilder! Så de lå inne på bilder på Facebookgruppen til fotografen også. Kjempestilig!
nr2_på_vei Skrevet 9. mars 2010 #17 Skrevet 9. mars 2010 wow di var døds stilige:) digger alle sammen, skulle ønske jeg hadde en like sporty mann som deg.. neidi kuleste gravid bildene jeg har sett:)
lillegule Skrevet 9. mars 2010 #18 Skrevet 9. mars 2010 De var kjempefine:D Personlig likte jeg de med klær best:P Men ene og alene fordi de hadde jeg kunne visst fram til alle og en hver(inkludert besteforeldre)! Og ikke minst hengt på veggen hjemme! Utrolig hvor mange følelser man kan fange med et kamera <3 Jeg har en svoger(hobbyfotograf) som maser om studiobilder av meg og magen og jeg VIL ha sånn bilde av meg og kjærestn!! Men han vil selvfølgelig ikke være med:( Syns ikke det blir like spesielle bilder med bare meg og magen. Vil få fram de følelsene dere viste på bildet. det er jo sånn det føles å være gravid!! Det er bare helt fantastisk:D Jeg skal jobbe med kjærestn og takker for kjempegode tips til magebilder! De var superfine alle sammen
juni2010mamma Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #19 Skrevet 9. mars 2010 Tusen takk for veldig koslige tilbakemeldinger:) Blir så glad for ros fordi vi selv også ble kjempe fornøyd med bildene. Spesielt hyggelig å høre at følelsene kommer frem i bildene, for det følte jeg veldig mens vi tok bildene også Fotografen sa også at de kom godt frem i bildene.. Er veldig følelsesladet å stå å se hverandre inn i øynene, mens han stryker meg på magen, nesten så tårene kom.. litt hormoner i sving så skal det jo ikke så mye til heller:)) Jeg satte stor pris på at samboeren min ble med, blir ikke det samme å ta dem alene, vi er jo to om graviditeten, så du får bearbeide han litt til:)) Tusen takk og lykke til med bildene:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 9. mars 2010 #20 Skrevet 9. mars 2010 Kjempefine bilder, jeg og har lyst til det. Får se om vi kanskje tar oss en tur også. Var det Bjørn Tore som tok de?
juni2010mamma Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #21 Skrevet 9. mars 2010 Takk for det.. Ja det var Bjørn Tore som tok dem:) Han er kjempe flink så dere får ta dere en tur dit dere også
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 10. mars 2010 #22 Skrevet 10. mars 2010 Kjempefine bilder asså ! Virkelig ! Savnet deg på gravid-gruppa i går Du kommer på lørdag el?
juni2010mamma Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #23 Skrevet 11. mars 2010 Jeg hadde dessverre obligatorisk forelesning på tirsdag, men kommer neste gang:) Ja jeg kommer på lørdag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå