Gjest Sekretøsa Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Merka det nå i helga når vi var på tur og jeg sevlfølgelig hadde med barnehagevogna, at den er jo for kort! Guttungen er 2 1/2, og om han har tenkt å følge i sin søsters fotspor, så skal han vel sove på dagen til han er 4 han også. Men når sommeren kommer nå vil han jo være utenfor vogna! Jentungen brukte samme vogna, men så brukte hun str 98 når hun var 4 år da, mens gutten bruker 98 nå. Så det er litt lengde på'n! Hva slags sovevogn fungerer til sånne lange barn da?
ifie Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Storebror sover i sportsdelen til Simovogna. Jeg vet ikke helt hvor lang han er, men bruker 98 i klær (har så vidt begynt å kjøpe 104). Vet ikke hvor lang vogna er, men tærne hans stikker ut... Da er det greit han sover i pose
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Ja, min bikker vel snart over på 104 i klær tenker jeg. Her stikker også tærne ut... Det er pose her også, men han har posen, og dyne over... da går ikke det trekket helt optimalt på! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå