Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 ble en del forandringer etter barn nr 1. men lurer på om den forandrer seg enda mere etter flere barn? eller blir den slik som etter barn nr 1? takk for alle som gidder å svare:)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Nå er nummer to bare 7 måneder da... Men den er vel som etter nummer en ca. Foreløpig.
Ser*opp*på*sjernene... .. Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Etter nr 1 kunne man ikke se at jeg hadde fått barn, magen var som før osv.. etter nr 2 er huden på magen kanskje litt løsere uten at de syns da.. men nr 2 var 1 kg mer ved fødsel så er nok derfor.. brystene er mer sliten etter amming osv hehe.. eller er kanskje graviditeten som gjør dem litt mindre ungdommelige:) tror at 1 graviditet er den værste..er liksom da man ser om kroppen "tåler" det medtanke på strekkmerker osv.. la på meg likt ca begge gangene:)
erteposen + 4 Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har fått fire barn, og det var ikke større endringer etter nr 2. Jeg fikk et par strekkmerker, men slapp nesten unna første gang. Det meste kan jo fikses med trening og godt kosthold. Nå etter tvillingene er jeg litt mer skeptisk og negativ. Jeg har fått masse løshud, og selv om vekten min er tilbake henger det på magen:/
Makko med to små gutter Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Det er vel ganske individuelt. Jeg kan helt ærlig ikke se på kroppen min at jeg har fått et barn (har riktignok bare et). Har et cm langt strekkmerke (ganske lyst) på magen, that's it. Var tilbake til startvekt etter 2-3 uker, enda jeg gikk opp 20kg! Min mor har heller ikke særlig merker etter fødsel (hun har 2).
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Tror nok som andre nevner at det er ganske individuelt og henger sikkert litt sammen med alder også. Eneste forskjellen jeg merket etter nr 1 var strekkmerker over hoftebena + litt større bhstr. Nå etter nr 2 er det enda fler strekkmerker (trodde knapt det var mulig siden de også denne gangen bare har kommet over hoftebeina), enda slappere pupper og litt løsere hud over magen. Nå har jeg ikke vært særlig flink til å passe på kroppen min heller da, så akkurat bulken under navlen kunne nok vært mindre synlig hvis jeg hadde "giddet"...
brooklyn Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Etter barn to har magen blitt mye større. Når barn 3 kommer om noen uker, regner jeg med at magen spretter tilbake til slik den var da jeg var 19, siden jeg skal i bryllup til sommeren. Har nemlit hørt at det kan skje. Puppene mine er nok som før, jeg kan bare DRØMME om å få hengepupper., de er små og faste, bortsett fra når jeg ammer, da begynner de oppe ved kragebenet og er to die for. Strekkmerkene mine bryr jeg meg ikke så masse om, men etter jeg får stram stram stram mage snart, kommer jeg kanskje til å være litt mer bevisst dem... (jada. realist. meg. not. )
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Er ammepuppene to DIE for? Ha ha ha:) Ja, jeg vet jeg lagde et dårlig ammepuppeordspill i hodet mitt... Det er DETTE som er den egentlig faren ved amming, ikke den såkalte ammetåka;)
Emil & Røra Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 Jegt ble faktisk "finere" etter nr to. Ble raskere tynn i hvert fall. Magehuden er litt løsere, men det ser man bare om jeg drar i den. Puppene er litt mer signe, men det kan man jo fikse hvis det blir krise Nå har jeg fått treningsdilla og er strammere i kroppen enn på lenge og veldig fornøyd.
brooklyn Skrevet 8. mars 2010 #11 Skrevet 8. mars 2010 Moahahaha! Utrolig vittig ordspill, litt irriterende at jeg ikke så den selv:) Vittig!
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2010 #12 Skrevet 8. mars 2010 Var det ikke med vilje? He he, jeg leser teite ting inn i alt altså
brooklyn Skrevet 8. mars 2010 #13 Skrevet 8. mars 2010 Nei det var ikke det:) Synes alle klager over ammepuppene som er sånn i veien, jeg ELSKER dem!! For de er så STORE! Hadde jeg kunne ammet i 5 år og beholdt dem i den fantastiske størrelsen, hadde jeg gjort det. Sett bort fra peset med å amme en 5åring...som ikke vil.... Som sagt, jeg er svært fornøyd med ammepuppene mine. og etter amming, er de små som vanlig. Jeg stryker på blyanttesten, selv om mannen min mener at når blyanten IKKE henger fast, så står du, men at du stryker om den ikke faller ned. Jeg mener motsatt. jaja. Mye rot her, leser jeg!
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2010 #14 Skrevet 8. mars 2010 Mamma amme minstebroren min i over to år, mye pga størrelsen... men etterpå ble det slapt.... Jeg stryker også, den henger ikke fast under mine små pupper heller. Men de er ikke spes store når jeg ammer, bare ekstra sprengt... ha ha:) sånn til nød en c-cup. ha ha, tragisk. Ja ja.
3xMamma :) Skrevet 8. mars 2010 #15 Skrevet 8. mars 2010 Nei ikke noe særlig forskjell etter hverken 1, 2 eller 3
Sånn kan det gå Skrevet 8. mars 2010 #16 Skrevet 8. mars 2010 Ingen forskjell fra før jeg fikk barn, selv etter 8 barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå