Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Dere som er i uke 28 ++ hvor mye har har dere handlet inn ?? jeg har en gutt fra før, men denne gangen er det en jente har ikke begynt å handle noe enda
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Det meste på plass her,kun småting igjen:-)) Velkommen skal du være...:-)
Glad tobarnsmamma Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Jeg er i 29. uken, og har egentlig ikke handlet noe særlig enda... Har jente fra før - nå kommer en gutt. Men jeg har tenkt å bruke det meste av utstyret etter henne, det meste er i nøytrale farger. Har kjøpt inn litt klær i str 50 og 56...når jeg har kommet over noe jeg ikke har klart å gå fra...hehe. Men det jeg har på plass (fra før) er vogn, vugge, stellekommode, sprinkelseng, lekegrind, vippestol, krabbeteppe, brystpumpe, ammeinnlegg, bilstol m. base... Ja, kommer ikke på mer.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2010 Eneste jeg enentlig mangler er vogn (skal bestille Emmaljunga), klær og en badebalje hehe, men får vel aldri ut fingeren kan jeg tenke meg:p sønnen min trenger så mye fremover vett, det haster jo mest parkdress, sko, tynnere klær, jakke... ja, you name it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå