Gå til innhold

Flere med en uke igjen?


bonatoti

Anbefalte innlegg

Da har jeg en uke igjen til termin....!

 

Men synes at aktiviteten i magen har blitt annerledes? Flere som synes det samme...? Jeg kjenner liv liksom...men føler ikke at det er så mye lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og, Synes det begynner å roe seg litt. Fikk svar at hodet hennes var festet i dag...jeg er kjempeklar til å føde, er du????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ni dager til termin. Veldig klar for å føde.

 

Kjenner liv men bevegelsene har blitt roligere kjenner at det begynner å bli trang for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket mindre liv en periode, og ble sendt til kontroll. Alt var helt fint. Antar at kanskje han har forandrer søvnmønster siden jeg også har gjort det etter at jeg begynte perm. 8 dager igjen til termin nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var også på kontroll igår og fikk vite at hodet var festet...er veldig klar til fødsel ja, men er første gangen min så jeg gruer meg veldig.. to netter har jeg hatt mensensmerter...gitt seg tidlig på morran, så har jeg vært fin iløpet av dagen, så jeg vet ikke helt hva det skyldes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager igjen og første gangs.. men merker jeg er klar for at guttungen skal melde sin ankomst ja :P jeg merker at det er mindre liv jeg også men det er normalt sier jordmora mi.. pga det er trangere og han har festet seg så det man merker av rolige bevegelser er at han trykker seg lengere ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har termin 18 mars selv, mye mindre bevegelser men fin hjertelyd, tror hun boltrer seg mest om natta..er klar for å få ut ungen nå..men er redd jeg blir gående over tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...