nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 er det mulig å rense sittedelen hvis den har blitt skitten? ei som selger sin på finn, men den ser kjempeskitten ut, hun mener det er bare å vaske den. men går det vekk=?
It's all about me Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Har ikke beige Bugaboo, men har Denimi. Og jeg har bare stappet alt som ikke har noe plater i seg i vaskemaskina. Ikke noe problem det.
It's all about me Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Man kan du ikke bare si til henne at du tar den hvis hun vasker den først for å vise at den tåler det og at møkka går bort. Er ikke store jobben.
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Vnninna mi har hvit, eller helt lys beige, og hun vasker trekket nesten hver uke sier hun. Hvorfor kan du ikke be hun som selger om å vaske den først, så ser du hvor bra resultatet blir før du kjøper?
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2010 sant det.. takk. mista litt interessen når jeg hørte at vennina di vakser den hver uke!!!
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Tja, det er iallefall det hun sier. Jeg spurte nemlig hvordan hun klarte å holde den så pen og da sa hun at hun bare slang trekket i vaskemaskinen og at det ikke bare noe pes. Men den sandfargede Bugabooen er nok lettere å holde ren.
It's all about me Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Bugaboo har et slags overtrekk over selve sittedelen, så det er ikke alt som må vaskes hver gang. Jeg har som sakt en mørk en og har bare vasket den da den var nye og hadde overskuddsfarge i seg. Etter det har den holdt seg fin, så hadde aldri gått for en helt lys en. Er det den annonsen hvor du kan veldge mellom blått, rosa eller beige trekk du ser på? Den så i så fall skikkelig ille ut. Så ikke ut som hun tok spesielt godt vare på vogna generelt.
Rååååsa på ball Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Jeg kjøper ikke ting brukt av folk som legger ut bilder av møkkete ting eller har det rotete og fælt i bakgrunnen. Høres kanskje prippent ut av meg, men jeg synes faktisk det sier endel om hva slags menneske dette er jeg da! Det er da vanlig folkeskikk å vaske ting før man selger det vel?? Og jeg tenker også at hvis selger har det kjempe rotete og tingene er møkkete så har han/hun sikkert ikke tatt særlig god vare på det heller. Vi har hatt flere vogner, også Bugaboo (har den nå) og det har aldri vært noe problem å få ting rent. Det holder som oftest å tørke av med en fuktig klut, hvis ikke så går stort sett alt i maskinen
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2010 har du en sandfarget buggis? vurderer å kjøpe denne ? så ren og pen ut, men skeptisk om sittedelen blir stygg etterhvert uansett hvor mye man vasker. bør jeg kjøpe mørk ? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20960311
Rååååsa på ball Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 Har både lys og mørk og jeg synes nesten at møkka synes bedre på den mørke Som sagt så er de veldig enkle å vaske av med en våt klut bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå