Pixie Power Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Hva anbefaler dere og hvor kjøpte dere den? Får nr 2 til sommeren, og har lyst til å bruke bæresjal denne gangen :-)
wirre;o) Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Moby Wrap elastisk sjal. Solgte nettopp mitt... Det har vært enkelt i bruk, lett og lære seg på egen hånd, har tålt vask godt og er fin størrelse å ha med seg på tur, da det kommer i en fin pose. Har brukt mitt mye, det var kjekt å ha to hender fri til største..... Og minstemann han stortrives der ennå. Har nå byttet til mei tai, fordi han ble litt tung og bære i sjalet nå som han er 8 mnd. Kunne gått fint en stund til, men da til mere "kjøpesenter"-turer og korte avstander.
wirre;o) Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 kjøpt på lotusbarn.no anbefaler forøvrig tettinntil.no for masse info rundt bæring!
SagflisiHåret Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Hei, vi prøvde først elastisk bæresjal (Tricoslen tro jeg det heter, selges bl.annet på Babyshop), men det kan være litt pes å få det riktig. Nå har vi anskaffet oss Mei Tai, og det fungerer mye bedre. Ungen sitter bedre og siger ikke ned på samme måte som i sjalet synes jeg. Lettere å feste er det også. Hvis du bor i en større by, kan du se om de har bæretreff, hvor du kan få god hjelp og anbefalinger samt prøve ulike bæresjal. Du finner slike treff på tettinntil.no. Hvis du bor i oslo anbefaler jeg butikken Bæreglede, hun som driver den er fysioterapeut og du får kjempegod hjelp der! Se www.bereglede.no.
selma07 og engel Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Jeg brukte elastisk sjal, og var kjempefornøyd. Når babyen er helt ny kan du bære den inntil hjertet, akkurat som du bærer den i armene. Dra til butikker som selger bæresjal og prøv hva du liker. Jeg likte ikke meitai så godt da jenta mi var liten, bruker det litt nå. Hun er 3 år.
wirre;o) Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 jeg opplevde det ikke som pes og få sjalet til å sitte riktig i det hele tatt. Siger?? Det har jeg tilgode og oppleve.
Pixie Power Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2010 Så flott med mange svar :-) Takker for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå