Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 10 dager over terminen, og i dag var jeg på overtidskontroll. Alt står perfekt til med babyen i magen, men jeg var ikke moden. Gyn tøyde litt sa hun, for å prøve å hjelpe litt. De satte opp time til meg på onsdag, for å sette inn sånn ballongkateter som skal være i maks 36 timer. Så da starter igangsettingen/modningen.. Deretter fortsetter de med neste steg som er pille (cytotec) osv. Hvis det trengs... Så til helgen regnet de med at vi har babyen vår i armene!! Nå er jeg superspent, nervøs, glad og lettet...
2010 Mammaen Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Spennende! Håper det setter i gang av seg selv, men godt å vite at du får både oppfølgingen og den hjelpen du eventuelt trenger :-) Håper du veldig snart sitter med den lille i armene dine : ) Masse masse lykke til med fødsel (igangsatt eller ei)!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2010 Tusen takk for det 2010-håpet + mailykkeliten :-) Synes det murrer litt mer enn ellers etter kontrollen i dag... Kanskje det har satt i gang litt at gyn var nedentil og "fikla" litt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå