Gå til innhold

Takk kjære NAV!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare utrope en stor takk til NAV, til de personene som fant opp en slik type ordning, og til menneskene som jobber der- nitriste eller ikke!!

Og til dere som ikke har noe annet å klage over, enn vår kjære NAV; drit i å henge der. Skaff dere jobb på normalt vis, og slutt å syt.

Lenge leve NAV og arbeidet de gjør med å ta imot våre søknader om penger!! Den som venter på noe godt-venter aldri forgjeves.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så søtt med slike enkle sjeler som deg =)

Skrevet

Jeg syns Nav gjør en god jobb.. De fleste ansatte gjør faktisk en god jobb, selv om de har en del regler og vedtekter de må følge som de ikke styrer over.

Skal innrømme at de kan være litt surrete med papirer og slikt, men så lenge man ber om bekreftelse på at ting er mottatt, så ordner det meste seg.

Skrevet

Da vil jeg rette min takk til nav også.

Det er selvsagt ikke nav sin feil at jeg er i kontakt med de. Jeg har svagerskapsrelatert skade, det er derfor jeg er på rehabilitering.

Så jeg burde selvsagt aldri fått barn, for da hadde jeg sluppet dette.

Takk kjære nav, for at dere ved flere anledninger har fått papierer som jeg har levert i skranken (hvilket jeg har kopi og stempel av dato på, fra deres kontor) til å forsvinne.

Takk kjære nav for at jeg i løpet av siste 2 år ennå ikke har snakket med samme saksbehandler to ganger.

Takk kjære nav for at dere sjelden kan svare på spørsmål uten å måtte ringe meg opp igjen, hvilket ikke skjer før jeg ringer tilbake og purrer.

Takk kjære nav, jeg kan forstå at dere har mye å gjøre. Men når man er syk trenger man ikke så mange tilleggsoppgaver. For meg er det ikke så enkelt å måtte dra til dere med papirer jeg allerede har vært der med.

Så kjære nav, jeg håper at 2010 blir et bedre år og jeg håper at jeg kan komme tilbake i arbeidslivet så snart som mulig. For INGEN, jeg mener INGEN arbeidsgiver vil noen gang kunne toppe den behandlingen dere gir oss som dessverre må bruke av deres tid.

Skrevet

NAVproblematikken er så sammensatt at det er vanskelig å skulle enten eller. For uten tvil er det mange flotte mennesker i NAV. Det er mye kunnskap, men det mangler troverdighet, og dessverre er det noen som tror det er deres egne penger de deler ut.

Det hjelper jo ikke at det ikke er en klageinstans som er utenfor NAVsystemet.

Men det er lederne som er problemet, sammen med ønsket om å diktere egne lover - noe NAV kan finne på å gjøre i enkelte tilfeller,

Samtidig er det skyhøyt sykefravær i enkelte NAVkontorer, det er vantrivsel, og det er nesten "lov" å mobbe en NAVansatt.

Jeg hadde byttet ut hele lederrekka, tatt vare på personalet og hatt redningsplanker sånn at folk slipper å vente i ukesvis på penger de skulle hatt i går. Da hadde man nok løst mye - og i tillegg ville jeg gjort noe med mistenksomheten som mange i NAV har til vanlige folk som er uheldige og blir sjuke.

Skrevet

Og til dere som ikke har noe annet å klage over, enn vår kjære NAV; drit i å henge der. Skaff dere jobb på normalt vis, og slutt å syt.

-------------------------

Jeg er fredsom person, men for deg, som jeg regner med er ansatt i nav, så skulle jeg gjerne gjort et unntak, og grisebanket deg helt til du skjønte at NAV, er den mest dysfunksjonelle plassen som finnes!

Er ikke alle som har bedt om å få lov til å henge der, og mange av oss som desverre må ha kontakt med de suppegjøkene som jobber der, er faktisk i full jobb.

Jeg f eks har nå i snart en hel måned ventet på å få tilbake noe av pengene jeg har lagt ut for Nav vdr briller til ungen min. Ringte i dag og etterlyste, og dem visste ikke en gang når jeg kunne forvente dem.

Samboer ble sykmeldt i en kort periode pga kronisk sykdom i to uker i januar. Han trua med advokat, og da først ble det reaksjon, så i forrige uke fikk han endelig pengene sine.

Ungen min har desverre også en diagnose som er gjort rede for hos spesialist. Og søkte på den bakgrunn om div. stønader. Avslag fordi fastlege ikke hadde "godkjent" søknaden. Fastlegen ble sjokkert og lurte på hva en "simpel" lege som bekrefte som var nøye beskrevet av noen av norges beste fagfolk med titler lengre enn jakka mi.

Og sånne ting kunne jeg skrevet ikke bare ei bok om, men minst to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...