Gå til innhold

Lavtliggende morkake???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed på UL i uke 18 om at den lå så langt nede, at det var ikke så altfor stor sannsynlighet for at den kom til å flytte seg, og hvis ikke måtte jeg ha planlagt keisersnitt.

Så jeg fikk innkallelse til ny UL rundt uke 30 for å sjekke om den har flyttet seg.

Noen fler som har hatt hatt lavtliggende morkake (veldig langt nede) som har opplevd at den faktisk har flyttet seg?

Håper jo så klart på å slippe keisersnittet.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har ikke lavtliggende morkake selv, men søsteren min har hatt det begge ganger og 2 venninner det samme. Alle har de flyttet på seg før fødselen så det ordnet seg:-)

Sikkert noen som det ikke gjør det på også, men ikke bekymre deg for kroppen forandrer seg HELE tiden:-)

Lykke til!

Skrevet

det er kun 1 % gravide hvor morkaka ikke flytter seg på :) fikk beskjedi uke 22 om at jeg kunne se mot et keisersnitt, men i uke 25 hadde den flytta seg alt :D

Skrevet

Tenkte litt mer positivt nå ja :))

Skrevet

Jeg fikk også beskjed om at jeg har lavtliggende morkake og må tilbake til ultralyd i uke 30. Har ikke lyst på keisersnitt og håper den blir med oppover ;) Har lest litt om det og funnet ut at det er veldig få som må ta keisersnitt. Så jeg bekymrer meg ikke før jeg evt får beskjed om at den ikke har flyttet seg opp :) Så håper vi begge slipper keisersnitt ;)

Klem...

Skrevet

Da er vi i samme båt da :) Hvor langt er du på vei? Og vet du kjønn? Klem

Skrevet

Jeg har det å , men nå uke 27 har den bynt å trekke seg opp !

Skrevet

jeg er 25 uker på vei...tror jeg venter gutt, men skal på 3d-ultralyd snart så håper jeg får vite det helt sikkert da! hva venter du da?

Skrevet

min ligger langt frem og ned... så skal på ny sjekk i uke 32, om 10 uker for å se om den har flyttet på seg...

Men jordmora sa at det er sjeldent at den ikke flytter på seg :)

Skrevet

Jeg er 22 uker på vei og venter jente ! :)

Krysser fingrer for at alle vi slipper keisersnitt :)

Skrevet

Hadde keisersnitt med han første, håper virkelig jeg slipper det igjen!!

Men får satse på at den flytter på seg hos alle som har det slik=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...