Zeke Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Dette er 3 mann så jeg kjøper ikke en vogn som koster masse penger (solgte vogna i fjor , trudde ikke vi ikke skulle ha flere ) så derfor blir dette en vogn som bare denne skal ha, noen som har noen forslag, den må selvfølgelig være bra og sikker da.
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Hei Jeg har bestillt meg Basson duovogn (Parma+ Monza). Har ikke prøvd den enda, men har spurt om erfaringer her inne, og fått bra tilbakemeldinger. De har hatt noen barnesykdommer for 7-8 år siden, men nyere vogner var folk fornøyd med. Ikke så mange utsalgssteder, men har funnet en i Horten og en i Kongsberg. koster 4999 for duovogn, eller ca 3500 for bare bagvogn/sportsvogn. Har mange fine funksjoner jeg falt for. http://www.basson.dk
Ronja&Odin Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 http://billigebarnevogner.no/index.php?main_page=index&cPath=2&sort=20a&alpha_filter_id=67 denne typen har jeg.. kjempe fin, stor og god plass, og god og trille=)
2010 Mammaen Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Ville sett etter en pent brukt vogn på finn hvis du vil bruke mindre penger. Der kan man finne vogner som er nesten helt nye til halv pris av butikkpris.
Bea <3 Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Vi kjopte en brukt Brio dypvogn pa finn.no for litt over 2 aar siden og bruker den nesten hver dag fram og tilbake til barnehagen. har brukt den MASSE og er storfornoyd! Den er er vel ca 6 aar gammel men nesten like fin og ga en tusenlapp for den! skal bruke den pa nestemann ogsaa. Den er dyp og romslig for babyen aa sove i og naar han blei for stor for bagen fjerna jeg denne og lot han sove i ullsovepose. bruker den som sportsvogn ellers ogsaa! helt supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå