Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Altså, jeg tror jeg tok nesten dobbelt opp med mme pulver i maten til lillegutt.. er helt i tåka om dagen.. er det farlig? noe jeg kan gjøre? er helt stressa her nå......
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Hei, Det kan jo være at han får litt vondt i magen av dette... Men ellers er det sikkert ikke farlig.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 tja..........lagg heller ny du.... MME inneholder vitaminer som ikke er bra få dobbelt av.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Er du sikker? har helt hetta jeg nå... er det ingen andre her som har gjort det samme??
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Hvis maten allerede er gitt er det jo ikke så mye å gjøre med. Men 1 dose for mye vitaminer gjør ingen skade.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 bare gi ham en del vann hvis du allerede har gitt ham flaska. Da vil det vannes ut litt i magen Kjør på med litt ekstra malt også, så vil dette gå bra! Men han kan bli litt hard i magen og få litt smerter, så du bør gi ham litt magemasjase med olje slik at du hjelper på litt:) Det er ikke bra å få i seg for mye mme iløpet av en dag, men så urinene hans ikke lukter ille eller blir meget misfarget vil ikke leveren eller nyrene hans ha blitt påvirket, som er det som skjer hvis de får for mye mme over lengre tid:)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Tror ikke det er så farlig om det bare er et engangstilfelle. Kan vel kanskje få litt magevondt av det, men. Men du? Ring helsestasjonen og spør der
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Altså, jeg hadde jo gitt det til han, hvis ikke hadde det ikke vært krise. Men nå gulpa han opp mye etterpå... Men har også vært litt grinete etterpå. Mener du at jeg skal gi han rent vann asså? kan jeg ikke heller blande ut litt mindre til neste måltid??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå