Glad tobarnsmamma Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Noen tips til GODE behagelige mammabukser? Jeg har stort sett kjøpt på H&M, men synes de er så vonde og stramme nedenfor det elastiske magestykket som dekker magen...Spesielt når jeg sitter trykkes buksen inn slik at jeg får vondt i magen. Jeg mistenker at jeg har lav mage denne gangen, for bukser jeg brukte frem til termin sist føles trange der allerede nå (er i uke 29)...Og jeg har ikke lagt på meg mer denne gangen...
W29 Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 jeg fikk samme problemet, og måtte bare gå over til å bruke mammatights og joggebukser.
fresh Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 jeg har samme problemet, men har eerfaart at bukser på H&M ikke er de beste mammabuksene. De er rimelige, men de vier seg raskt ut og blir hengete, og de er trange under det elsatiske magestykket du snakket om. Jeg kjøpte bukse på mammacita, den er kjempegod. Men koster jo litt, så er kansje ikke vita å kjøpe ny når du er så nær termin Ellers bruker også jeg mye tights
FrkBomst&Frø Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Jeg tror jeg aldri kommer til å gå i tights igjen etter fødselen...... Kjøpt på HM for en 100lapp.
Nikki 75 Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Mammabuksene hos Hennes har jeg ikke kunne bruke i det hele tatt. Først var magestykket for stort, og når magen ble større, passet ikke resten av buksen... Måtte slå til og kjøpe litt dyrere bukser på Bitten's i Stavanger, de har strikk med regulering i sidene, så de har jeg brukt siden uke 16 og kan sikkert bruke dem svangerskapet ut. Er i uke 38 nå.
shoqut Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Jeg holdt på å gi opp i ca uke 29 selv...Søstra mi spretta da opp nesten 10 cm midt forran, slik at det elastiske beltet ikke henger fast hele veien. og så flytta hun knappen 2-3 cm. Jeg er i uke 34 og buksa passer enda. Det må brukes litt lange topper til da...Og husk å feste "oppsprettinga" slik at det ikke rakner.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Takk og lov for at tights er mer eller mindre moderne, for jeg har brukt opp flere i dette svangerskapet til tross for at jeg er mye slankere denne gangen enn ved de to forrige. Men med de to forrige gikk jeg høygravid på sommeren og brukte derfor ikke så mye bukser. H&M har fungert til en viss grad, men jeg sliter med det samme som du beskriver. Har to hverdagsbukser jeg kjøpte på tilbud fra H&M tidlig i svangerskapet og de orker jeg bare ha på meg et par-tre timer før de fyker av. Men jeg tenker de er gode å ha rett etter fødselen i alle fall. Jeg gidder ikke investere i dyre mammabukser siden dette er det tredje og siste svangerskapet også.
storetrille Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 De har noen bukser på "Mor og Meg" i Bergen sentrum som er en slags stretchdongeri som går over magen - helt super!! Jeg er i uke 31, de som slutter under magen måtte jeg legge vekk for flere uker siden.
Ingunnmor Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Å, jeg som trodde jeg var alene om dette problemet! Jeg har bodd i tights hele svangerskapet, og er så lei! Alle mammabukser jeg prøver strammer sånn nederst der strikken tar slutt og buksa begynner. Dette var ikke noe problem i forrige svangerskap. Så jeg har altså ikke gått i bukser på flere måneder og savner det sånn! Men nå er det bare noen få uker igjen, så jeg får holde ut i tightsen (og joggebuksene)! Lykke til i letingen etter den perfekte mammabuksa
Glad tobarnsmamma Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2010 Har "Mor og meg" nettbutikk? Jeg har nesten 3 mnd igjen....og vil jo føle meg vel den siste tiden også...hehe
Camham Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 Kjøpte en bikse på H&M som jeg har dette problemet med. Litt synd egentlig for buksen var jo fin på meg, men men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå