Gå til innhold

Jeg liker ikke at mannen min spiser leverpostei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir uvel av det og mener han ikke burde spise det mens jeg er i hus i det minste!

Han har sagt han respekterer meg men i dag morges fant jeg en leverposteiboks i søpla.. jeg vet jo da hva han har gjort.

Jeg tok det opp med han og han beklaget seg og lovet at han aldri skal gjøre det igjen. Men jeg vet ikke om jeg kan stole på han.. hva bør jeg gjøre??

Mannen respekterer meg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du seriøs nå??

Skrevet

HHAHAHAHA. Jeg ler meg i hjel, har lest den andre tråden. Syns den her er fantastisk!!!!!

Skrevet

HA HA HA HA HA HA HA HA håper du tuller.

Du kan ikke nekte en voksen mann å ha leverpostei på skiva.

Hadde han tvunget deg til å spise det hadde jeg forstått at du synes det var respektløst. Men hallo!!

Ikke rart det er mange skillsmisser rundt om.

Skrevet

Hva heter den andre tråden da? har ikke lest den jeg.

Skrevet

Er du seriøs????? hehehehehhe :P Sorry for resaksjonen, men vil nå tro mannen din er voksen nok til å spise hva han vil når han vil uten at du skal stå over han å preke gitt :P Mye jeg ikke liker som mannen liker, men kjære tid da hahahaha jeg nekter han ikke å spise d han har lyst på ;) Skjerp deg!!!!!!!!! Du som ikke respekterer han som nekter han mat ;p

Skrevet

Avogtil vil han ikke legge seg samtidig med meg og da vet jeg hva han gjør.. spiser leverpostei..

Har tatt han på fersken en gang også..

Skrevet

Ha litt respekt for HI i det andre innlegget. Det er ikke normalt å reagere slik på noe som er naturlig, så det må ha dypereliggende årsaker rent utover at hun ikke liker det.

Skrevet

Hohoho en god latter forlenger livet ;-)

Spøk til alvor - mannen min er veldig glad i kaviar, men neimen om han får kysse meg etter han har spist det. Det lukter driiiiiit, men å nekte han å spise det kunne ikke falle meg inn!

Skrevet

Makrell i tomat er ennå verre!!! DA er det fullstendig kysseforbud altså :) hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...